Advania-Servicedesk-Hero_image_AI

Advania IT Service Desk

Vi er her for at hjælpe dig.

 

Teamviewer support

Advania tilbyder 24/7 online support

Har du en brugersupportaftale med Advania og har du brug for support, så klik på “START SUPPORT” i dialog boksen.

Advania-Teamviewer-Support-Dark-Blue
Brug for hjælp?

Kontakt vores IT Service Desk

Teknisk support

+45 3948 4838
+45 3131 0303

 

Support email

support@advania.dk

ÉN SERVICE DESK, FLERE SUPPORTAFTALER. VÆLG DEN, SOM PASSER TIL JER.

IT-service er en opgave for dem, som gerne vil

Vi hører det igen og igen: Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid. Det tager fokus fra forretningsudviklende IT-projekter, men kan ikke lægges til side. I takt med at arbejdspladser er blevet digitale og softwaredrevne, er effektiv IT-service nemlig blevet virksomhedsnødvendigt.

En supportaftale med os er din sikkerhed for, at IT-afdelingens tid bliver brugt mest effektivt. Med et fast samarbejde kommer vi til at kende jeres IT-setup, så vi kan sætte effektivt ind, når der er behov.

Vores konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver. De både ved, hvad de taler om, og ikke mindst hvordan de gør sig forståelige. I bund og grund handler IT-support om at spørge og lytte og måske forklare lidt. Så bliver de fleste IT-problemer løst hurtigt og effektivt.

 

support i tal

Vi er her døgnet rundt, hele året

Vores IT-support Service Desk er både lokal og international. Vi dækker hele kloden, så vi kan være klar, når du har brug for det, uanset tidszone.

0 +
Antal løste support sager pr. md.
0 %
Gennemsnitlig oppetid i vores datacentre
0
Antal overvågede servere og netværks enheder
Muligheder
Young-guy-smiling-monitoring-network
Online brugersupport

Vores Service Desk team er supportere fordi, de gerne vil være det.

De både ved, hvad de taler om og forstår at få dig i tale, så I kan få løst IT-problem hurtigt.

En brugersupportaftale med os er jeres sikkerhed for ikke at bruge unødig tid på IT.

Skal vi tage en snak?

Start dialogen
ONSITE DRIFTSSUPPORT

Effektiv diagnose og problemløsning

Vores IT-konsulent møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge, og konsulenten er til rådighed til at supportere IT-driften i det daglige.

Skal vi tage en snak?

 

5 gode grunde til at opgradere IT-servicen med Advanias Service Desk

1. Reducér nedetid

Ved at indgå en IT Service Desk-aftale med Advania, får du hurtig assistance til tekniske problemer. Det reducerer driftsafbrydelser og giver alt andet lige flere produktive timer.

2. Eksperter ”on-demand”

Med en aftale hos Advania, får du adgang til et team af dygtige IT-specialister, som du kan trække på efter behov. Det sparer dig for tiden og ressourcerne, der ellers ville gå til intern uddannelse eller egne forsøg på problemløsning.

3. Datasikkerhed

Advanias IT Service Desk-aftaler inkluderer ofte sikkerhedsforanstaltninger og kontinuerlig overvågning, som sikrer dine data og systemer mod cyberangreb.

4. Sunde IT-systemer

Advanias IT Service Desk-aftaler indebærer regelmæssig vedligeholdelse og opdateringer, hvilket bidrager til at minimere både antallet og omfanget af IT-relaterede problemer.

5. Skalérbarhed

Advanias IT Service Desk-aftaler kan skræddersyes og skaleres efter din virksomheds størrelse og behov. Denne fleksibilitet tillader nem tilpasning i takt med jeres udvikling.


Overvejer du at outsource jeres IT-support til en Service Desk?

Så spørger du nok dig selv:

outsourcing

Er det ikke alt for dyrt i længden af outsource sin IT-support?

Selvom outsourcing kan virke som en større umiddelbar udgift, kan det på længere sigt være omkostningseffektivt. Med outsourcing til vores IT Service Desk undgår I udgifter forbundet med ansættelse af fuldtids IT-specialister, hvilket inkluderer lønninger, fordele, og uddannelse. Desuden udvikler teknologien sig som bekendt hurtigt, og at holde sig opdateret kan være dyrt og tidskrævende. En outsourcet IT-support leverer opdateret ekspertise og sørger for, at jeres systemer altid er opdateret med de seneste sikkerhedsopdateringer og teknologiske fremskridt. Endelig giver outsourcing fleksibilitet til nemt at skalere IT-supporten op eller ned afhængigt af virksomhedens periodevise behov. Også dette kan være svært og dyrt at administrere internt, især for mindre virksomheder.

outsourcing2

Vores IT-setup er komplekst, så vi kan ikke bruge standardløsninger. Kan I hjælpe med andet?

Virkeligheden er kompleks, og standardløsninger passer ikke altid på den. IT-er ingen undtagelse, og vi tilbyder derfor skræddersyede løsninger, hvor vi besøger jeres virksomhed og arbejder tæt sammen med jer for at forstå jeres specifikke IT-udfordringer og krav. Løsningen kan inkludere implementering af ny IT-eller integrationer med andre systemer, I allerede bruger, eller som oftest en kombination af de to. Vores mål er ikke at afsætte en hyldevare, men at levere en løsning, der passer præcist til jeres behov og arbejdsprocesser, så jeres hverdag bliver smartere.

outsourcing3

Er det ikke klogere at holde sin IT-support in-house?

At holde IT Service Desk in-house kan give jer fuld kontrol over processerne og muliggøre hurtige tilpasninger. Men det kræver også betydelige ressourcer, herunder dygtige IT-medarbejdere, vedvarende vedligeholdelse og opdateringer, samt investeringer i hardware og software. En ekstern Service Desk-løsning, som den vi tilbyder, kan frigøre værdifulde interne ressourcer, så I kan fokusere mere på jeres kerneforretning. Vi håndterer vedligeholdelse, opdateringer og sikkerhed, hvilket kan være mere omkostningseffektivt på længere sigt. Derudover får I adgang til ekspertise og support, som kan være svært at opretholde in-house. Det er vigtigt at afveje fordele og ulemper i forhold til jeres specifikke situation. Hvis I vælger en ekstern Service Desk-løsning hos os, arbejder vi for at sikre, at løsningen føles som en naturlig udvidelse af jeres interne team.

Skal vi starte dialogen?